ПОЛОЖЕННЯ

про вимоги до зовнішнього вигляду учнів Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. О.М. Соценка

/. Мета й завдання

Метою діяльності школи є формування життєво компетентної особистості, яка здатна до життєвого проектування, свідомого визначення власного життя. Найважливіше завдання у досягненні даної мети є виховання у кожному учневі інтелігентності, почуття відповідальності за свої вчинки, коректності, самоповаги й поваги до навколишніх людей, естетичних смаків. Процес навчання нерозривно пов'язаний із пануванням атмосфери демократичності в школі, доброзичливості, зі створенням умов для максимального прояву здібностей й можливостей кожного учня. Така атмосфера визначає й стиль одягу учня, і вимоги, що висовуються до його зовнішнього вигляду. Демократичний підхід до зовнішнього вигляду учнів передбачає відсутність форми єдиного зразка. Адже стиль одягу дозволяє реалізувати учневі його внутрішній світ.

//. Зовнішній вигляд учнів

1. Загальні положення

Учні повинні бути привітними й доброзичливими, проявляти витримку й розуміння у стосунках. Школярі зобов'язані завжди виглядати охайно, мати акуратну зачіску. Одяг повинен бути зручним, чистим, випрасуваним. Аксесуари не повинні відволікати навколишніх від занять. Неприпустимо носити зайві прикраси, наклеєні татуювання тощо.

2. Вимоги до форми одягу хлопців

Учневі рекомендовано носити діловий повсякденний костюм нейтрального кольору із однотонною сорочкою, можливе доповнення костюма жилетом, полувером нейтрального кольору.

При відповідній погоді й температурі в школі допускається носіння штанів із темної джинсової тканини без яскравих орнаментів, светрів із виключенням яскравих тонів.

3. Вимоги до форми одягу дівчат

Допускається діловий або класичний стиль: спідниця, штани класичного покрою, однотонні костюми (виключаються яскраві кольори, декольтовані блузки, міні-спідниці тощо). Взуття має бути зручним, на невисоких підборах або без них. Дозволяється легкий макіяж для учениць 9-12 класів.

///. Забороняється

Носити шорти, штани «під рвані», прикраси, які відволікають увагу навколишніх. Користуватися мобільними телефонами на уроках або під час позакласних заходів. Голосно спілкуватися, бігати, кричати, заважаючи іншим.

Програма розвитку школи через компетентний підхід до розвитку особистості (2008-2018 р.р.)

Моє заповітне бажання передати тобі ту життєву мудрість, яку називають умінням жити.
В.Сухомлинський

Життя - досить суперечливий і динамічний процес. Він вимагає від молодої людини уміння освоювати нові реалії соціального та індивідуального існування, духовної гнучкості з тим, щоб вона мала регулювати свої зусилля відповідно до можливостей котрі надає їй життя.
Майбутнє світу - в навчанні; а місія освіти полягає в тому, щоб змінити життя учнів і допомогти виховати громадян, які зможуть жити і продуктивно працювати в нових умовах (соціальних, техногенних, екологічних тощо).
Тому проблема життєвої компетентності особистості є основною проблемою освіти XXI століття. Вироблення дієвих механізмів, методів сприяння розвитку, компетентності особистості педагогічними засобами це один із ключів до розв'язання проблеми. Життєва компетентність - це характеристика життєдіяльності розвинутої особистості. Жодна людина не народжується особистістю - лише індивідом, особистістю вона стає в процесі соціалізації. Так само людина не народжується зі сформованою життєвою компетентністю. Ідеальним середовищем розвитку життєвої компетентності є школа, але при умові, що навчально-виховний процес не буде формальним, схоластичним, вербальним, конфліктним, пустопорожнім моралізаторством, даремним зубрінням. Бо в іншому разі це буде рецепт формування життєвої некомпетентності, набутої безпорадності. Стану при якому людина знає, але не може, може але не хоче, хоче, але не вміє. Школа повинна враховувати динаміку і зворотність суспільних змін, швидкість науково-технічного прогресу. Освітній процес має орієнтувати учня на здобуття здатностей щодо самостійного пізнання себе, життя, суспільства, здатностей свідомо і творчо розв'язувати життєві проблеми, знаходити оптимальне вирішення складних життєвих ситуацій. Школа повинна, готувати до соціальних і життєвих змін; учити особистість розуміти їх, використовувати, ініціювати. Адже суспільні умови змінюються і діти та підлітки мають бути підготовлені до успішної життєвої діяльності. Життєво компетентна особистість не адаптується до середовища. Вона активно і творчо перетворює , розвиває себе і своє середовище відповідно до власних цінностей, норм моралі. Не зациклюється на адаптації до умов кризового суспільства, вона шукає (знаходить) конструктивний вихід з кризи. А нова школа має стати простором життя дитини, яка не повинна готуватися в ній до повноцінного життя. А повноцінно жити. Тому вся діяльність навчального закладу має будуватися так, щоб сприяти становленню життєво компетентної особистості, яка здатна до життєвого проектування, свідомого і творчого визначення власного життя. Це особистість яка:
- знає, чого слід прагнути в життя;
- знає чого і де буде вчитися;
- має фундаментальні знання;
- сильна морально і фізично;
- уміє передбачити результат праці;
- постійно набуває нових якостей і знань;
- інтелектуальна, ерудована;
- толерантна;
- обізнана в багатьох сферах;
- здатна самостійно приймати рішення;
- має сильну волю;
- готова до постійного самовдосконалення;
- розуміє всі аспекти життя та вміє орієнтуватися в них.

Сьогодні шкільна освіта в Україні спрямована на надання учневі необхідних знань, вироблення вмінь і навичок, За період навчання він має засвоїти багато фактичного матеріалу. Натомість сучасна школа повинна навчити школярів приймати рішення, використовувати інформаційні технології, критично мислити, вирішувати конфлікти, орієнтуватися на ринок праці тощо.
Численні спроби інтеграції проектів, пошук між предметних зв'язків, епізодичне використання інтерактивних форм роботи , найчастіше виявляються малоефективними тому, що при збережені старої парадогми змісту освіти вони є незрозумілими, Отже, проблема переходу навчально-виховного процесу від предметно - знаннєвого до компетентнісно орієнтованого, сутність якого полягає у спрямуванні процесу навчання на формування в учнів життєвих компетентностей як важливого результату навчання, потребує трансформації змісту освіти, перетворення його з моделі, яка існує об'єктивно, для всіх учнів, на суб'єктивні надбання одного учня. Вироблення дієвих механізмів, методів сприяння розвитку компетентності особистості педагогічними засобами - це один із ключів розв'язання проблеми виживання, подолання низки негативних процесів, які ставлять людину на межу існування. Саме у спробі розробки цих механізмів полягає головне завдання моделі сучасної освіти, сучасного навчального закладу.
Дванадцяти річна школа повинна стати школою життєвої компетентності особистості. Такий навчальний заклад повинен:
1. Створити систему формування в учнів життєвих компетентностей.
2. Розробити модель управлінської діяльності щодо впровадження компетентнісно орієнтовного підходу до навчально-виховного процесу.
3. Впроваджувати новий зміст освіти та апробацію прогресивних технологій навчання і виховання.
4. Забезпечити використання базових знань навчальних предметів та практичних навичок для формування життєвих компетентностей.
5. Коригувати варіативну складову як додатковий комплекс компетентності і варіативної складової.
6. Забезпечити якісну підготовку педкадрів для конкретної роботи щодо вирішення даної проблеми.
7. Поширити теоретико- педагогічні знання серед батьків щодо формування в учнів ключових компетентностей.
8.Упроваджувати систему від слідкування рівня сформованості
життєвих компетентностей у межах програми моніторингу якості
освіти.
9. Створити науково - методичне забезпечення щодо переходу від
предметного компетентнісного змісту навчально - виховного процесу.
10. Створити максимально сприятливі для інтелектуального,
духовного, морально-етичного, естетичного, фізичного розвитку учня.

Життя - наче бурхливий потік, який вирує хвилями радості й смутку, а людина - наче човен, який гойдається на цих хвилях. Іноді може й зовсім потонути... Лише той, хто з дитинства навчиться протистояти цій жорстокій течії, зможе чогось досягти на Землі, так вважають педколектив та учні Виноградівської ЗОШ І-Ш ступенів ім.. О.М. Соценка.

Положення

про порядок призначення стипендії їм. О. Соценка учням

Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІП ступенів ім.О.М.Соценка

Керуючись Законом України «Про загальну середню освіту " від 13.05.1999р. №651, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад від 14.06.2000р., Указом Президента України „Про програму роботи з обдарованою молоддю на 2001-2005 н.р." від 8.02.200Іомр. №78, Указ Президента України „Про національну доктрину розвитку освіти" від 17.04.2002 року №347. Статутом Виноградівської ЗОШ І-ІІІступенів, надаючи важливого значення створенню сприятливих умов для фізичного, інтелектуального, духовного розвитку учнів, педагогічна рада постановляє: встановити форму матеріального заохочення - с гипендїю їм. О. Соценка.

1. Стипендія ім. О.Соценка призначається відмінникам навчання 4-11 класів, переможцям та призерам районних, обласних учнівських олімпіад з базових навчальних предметів, переможцям МАН, переможцям у міжнародних, обласних, районних конкурсах, змаганнях, акціях з метою морального заохочення, підтримки та стимулювання обдарованих учнів, які своїми результатами сприяють підвищенню авторитету Виноградівської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім.. О. М.Соценка на рівні області, району, держави.

2. Стипендія ім. О. Соценка за високий рівень навчальних досягнень

виплачується учням щороку розмірі:

4 Клас - 15 грн.

5 - 8 клас - 20 грн.

9-11 клас - 30 грн.

Установити разову стипендію призерам районних, обласних, міжнародних конкурсів, акцій, змагань у розмірі 15 грн. незалежно від класу.

Стипендія за високий рівень навчальних досягнень с греком 1 рік призначається за рішенням сесії Виноградівської сільської ради.

Рішення щодо кандидатур на здобуття стипендії ім. О. Соценка приймає педагогічна рада та погоджує з радою школи.

Розмір призначеної стипендії ім. О. Соценка розглядати щорічно на педагогічній раді.

У проекті місцевого бюджету щороку передбачати видатки на реалізацію стипендії ім. О. Соценка.

Наші координати

Виноградівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім.О.М.Соценка

Адрес: Україна, Херсонська обл., Цюрупинський р-н, с.Виноградове, вул.Суворова 12, інд. 75144


Телефон: 0(242)5-81-41

E-mail: vinshcool@yandex.ru

Положення про набір учнів до профільних класів Виноградівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім.. О.М. Соценка

1. Загальні положення

1.1. Відповідно до Статуту Виноградівської загальноосвітньої школи І-III ступенів ім. О.М. Соценка, затвердженого Цюрупинською районною державною адміністрацією 22 квітня 1997 року, у школі здійснюється конкурсний відбір дітей до профільних класів, починаючи з 10 класу, та класів допрофільної підготовки, починаючи з 8 класу.

1.2. Дане Положення узгоджується із Концепцією профільного навчання, Галузевою програмою впровадження профільного навчання на 2008-2010 р.р.

2. Мета, завдання і принципи конкурсного набору

2.1. Дане Положення розповсюджується на дітей, які мають бажання вчитися в профільних та до профільних класах школи.

2.2. Мета конкурсного набору учнів у профільні та до профільні класи полягає у створенні рівного доступу до якісної освіти різним категоріям школярів, відповідно до їхніх нахилів, потреб, здібностей, забезпеченні наступності між загальною та професійною освітою.

2.3. Основними завданнями відбору є:

- підвищення ефективності навчально-виховного процесу;

- забезпечення розвитку пріоритетних напрямів діяльності школи;

- забезпечення особистісно-орієнтованого підходу до учнів в умовах освітнього середовища школи;

- здійснення диференційованого підходу до учнів.

3. Організаційні засади набору до профільних класів та класів допрофільної підготовки

3.1. Набір оголошується не пізніше, ніж за два місяці до його початку.

3.2. Конкурсні випробування проводяться щороку до 01 травня.

3.3. Оголошення щодо умов і термінів проведення набору розміщується в приміщенні навчального закладу.

3.4. Для участі в конкурсному відборі учні або їх батьки (або особи , які їх замінюють) подають заяву на ім'я директора.

3.5. За два тижні до початку конкурсних випробувань оголошується перелік тем із питаннями (для профільних дисциплін), за якими вони проводитимуться. Якщо одним із конкурсних випробувань є творча робота учня, вимоги до її написання та порядок оформлення оголошуються не пізніше, як за місяць.

3.6. Конкурсні випробування для учнів старшої школи проводять в усній або письмових формах, в тому числі й у формі тестування (і комп'ютерного також). Види і кількість конкурсних випробувань (але не більше двох з урахуванням співбесіди) визначає навчальний заклад. Конкурсне випробування з профільних дисциплін (не більше трьох предметів) є обов'язковим. Не допускається в текстах завдань одного й того ж конкурсного випробування використовувати питання з різних навчальних дисциплін.

3.7. Для учнів загальноосвітнього (непрофільного) класу загальноосвітнього навчального закладу, які виявили бажання перейти до профільного класу, конкурсне випробовування з профільних предметів (одного або двох) не проводиться, якщо учень за результатами річної (підсумкової) атестації має досягнення з циклу предметів профільного напрямку на високому рівні (10-12 балів). В такому випадку учневі виставляється до протоколу максимальний бал.

3.8. Учні-випускники 9-х класів, які за результатами навчання отримали свідоцтво про базову загальну середню освіту особливого зразка зараховуються до профільних класів без конкурсного відбору.

4. Проведення конкурсу

4.1. Для проведення конкурсних випробувань у загальноосвітньому навчальному закладі створюється конкурсна комісія, склад якої затверджується наказом директора за погодженням з радою школи. Головою конкурсної комісії є директор загальноосвітнього навчального закладу або його заступник.

4.2. Якщо умовами конкурсного відбору передбачено проведення випробувань із загальноосвітніх дисциплін, то з кожної дисципліни створюється предметна комісія, її склад затверджується наказом директора загальноосвітнього навчального закладу.

4.3. Зміст конкурсних випробувань із загальноосвітніх дисциплін має відповідати навчальним загальноосвітньої школи.

4.4. Білети, тексти диктантів, варіанти письмових завдань (тестів), теми творчих робіт для конкурсних випробувань із загальноосвітніх дисциплін готує голова циклової предметної комісії, директор навчального закладу зберігає їх у запечатаному конверті, який відкривається в день випробування в присутності членів циклової предметної комісії та учнів.

4.5. Письмові роботи учасників конкурсу зберігаються у директора загальноосвітнього закладу протягом 1 року.

4.6. Результати конкурсних випробувань (усних та письмових іспитів, тестування, диктантів, співбесід, розгляду творчих робіт) оформляються у вигляді протоколів відповідної циклової предметної або конкурсної комісії, які зберігаються в тому ж порядку, що й протоколи державної підсумкової атестації учнів, та оголошуються у письмовій формі для загального ознайомлення не пізніше 01 червня.

5. Порядок зарахування

5.1. Учні, які отримали під час конкурсного відбору 6 балів і вище, зараховуються до профільних класів та класів допрофільних підготовки загальноосвітнього навчального закладу наказом директора школи.

5.2. Якщо учні, їх батьки або особи, які їх замінюють, не згодні з рішенням конкурсної комісії, вони можуть звернутися до голови цієї комісії з апеляцією. Апеляція подається протягом трьох днів після оголошення результатів конкурсу і розглядається протягом тижня з дня подання.

5.3. Для розгляду апеляції створюється апеляційна комісія, чисельність та склад визначаються радою загальноосвітнього закладу та затверджується органом управління освітою. Головою апеляційної комісії має бути представник місцевого органу управління освітою. Проведення додаткових випробувань під час розгляду апеляції забороняється,

5.4. Учні, які за підсумками конкурсу не зараховані до профільних класів та класів допрофільної підготовки продовжують навчання у класах універсального профіля.

6. Контроль за проведенням конкурсу

6.1. Директор загальноосвітнього навчального закладу несе персональну відповідальність за дотримання вимог даного Положення.

© vinshcoola

Создать бесплатный сайт с uCoz